Nyårslöften!

2011-01-03 @ 15:17:53
Japp, funderar på två stycken faktiskt, och jag ska köra stenhårt för att hålla dom!

Nyårslöfte nummer 1: Blogga mer mer mer! Eftersom jag får mer och mer gulliga
läsare så måste jag vara snäll tillbaka, jag ska försöka blogga så mycket jag kan!
Eftersom att jag inte har någon egen dator så kan det bli svårt. Vi är fem stycken i
min familj, men endast fyra som vill använda datorn, men jag ska verkligen försöka.
Jag ska också försöka att göra bloggen lite roligare, än att bara skriva såhär...
Mer bilder, och massa annat! Ni får se vad som faller mig in, vad som helst!
Men då måste ni lova att kolla in bloggen riktigt ofta! Då lovar vi det nu ;)

Nyårslöfte nummer 2: Bli nyttig igen! Japp, jag ska försöka igen. Det fanns
en period förra vintern och början av våren då jag inte ens åt sylt, ketchup,
fikabröd, glass, godis, chips, eller något onyttigt ni kan tänka er. Istället åt jag
bara nyttiga saker. Alltså, jag åt inte ens sås. Inte ens på högtider siddu.
Jag klarade mig i några månader, vilket jag aldrig trodde att jag skulle klara!
Jag var inte ens sugen på godis under den perioden, och skulle inte ens kunna
tänka mig äta en kaka. Men det blev ju resultat också, lite fysiskt men framför
allt psykiskt. Jag blev mycket piggare, gladare och trevligare. Och ja, vem vet
var all energi kom från!? Så det lönar sig verkligen. Jag kan om jag vill, så vi kör
på dethär igen! Jag tänkte börja nästa vecka, då skolan börjar. Det vill säga måndag.
Jag ska bara äta upp min chokladkaka först, hehe! (Bra start...) Anna Skipper,
usch, denna kvinna! "Du är vad du äter" är så himla tillgjort och falskt, tumme ner!


Myser runt i min underbara herrtröja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0