Nytt wii fit.

2011-01-21 @ 22:21:57
Far kom hem med ett wii fit, så gulliga föräldrar jag har! Så även fast jag sitter nere, instängd på
mitt rum så hör jag "SPRING, SNURRASNURRASNURRA...HHOOOPPPAAA...NEEJ, SPRING NUUUUU!"
Och ja, det ser faktiskt ganska roligt ut när man står där på balansbrädan och rockar rockring x)
Det är wii fit plus så det finns massa roliga spel, som tillexempel som slalom, skateboard, hinderbanor,
cykling, rockring, boxning och massa massa mer! Riktigt kul grej, plus att det finns yoga, styrka, balans
som gör att man kan gå ner i vikt lite lättare. Två flugor i en smäll skulle jag vilja säga, asbra!

Skolan har varit bra, vi slutar ju 13:10 nuförtiden på fredagar. Bussen går 14:00 men det är chill ändå.
Vi i klassen försöker bestämma oss för vilket tryck vi ska ha på våra skoltröjor, men alla är väl inte
överens. Streeten gick bra, vi började på den nya låten beggin'. Den går ganska fort, och jag glömde
nästan bort allt direkt när jag åkte därifrån. Missade lite i slutet för jag och Andréa skulle vidare till
musicalskolan. Liksom det gick bra, roligt. Ska även dit imorgon, det blir härligt. Det är besök på
leksands gymnasium imorgon klockan 11:00, men jag tror faktiskt jag tar en sovmorgon :)

"Original gangster", soo true! Haha, skön är den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0