Som vår sista dans.

2011-01-10 @ 21:29:11

Tjena mittbena! Skoldagen var väl okej antar jag. Bara det att vi fick en himla massa datum till
nationella prov och sånt! För mycket information för mig. Ska antagligen till granberget med vänner på
onsdag! Jag och Martin ska lära oss att åka snowboard, EEEEEEEEEEEEEEH? Haha, får väl hoppas att
jag inte bryter för många ben :) Jag antar att det inte kommer bli så mycket bloggning på vardagar,
men jag kör så mycket jag kan ;) SUPERskönt att köra igång med dansen idag! Vi bestämde låtar, och sen
körde vi en koreografi till öppningen ;) You wil see! Här är låtarna som vi ska ha! Then it's time for some sleep...

Axel F (fast inte med crazy frog!)


Mehrzad Marashi - Sweat.


Bruno Mars - Runaway baby.


Elisa - Dancing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0