Spring news.

2011-01-26 @ 16:51:14
Hojhoj! Det känns som våren börjar komma även fast det är mitten av januari. Det är skitfint
väder ute, och man hör fågelkvitter. När fåglarna säger att det är vår, då är det vår. Kom hem för
ett tag sen, käkade lite gooa pannkakor, och läste H&M's katalog med vårkläder (ännu ett vårtecken!)
Den hade faktiskt inte så mycket att erbjuda enligt mig, tyvärr. Okej, det sägs att balen eventuellt ska
flyttas till den 27 maj. OCH DET ÄR INTE OKEJ. För då är det dansuppvisning. Fast om jag skulle tvingas
välja så går jag ju på balen. Men ändå, kul att missa en uppvisning som man har övat på länge, plus
att det är några som dansar också. Det blir ju konstigt på dansen om alla nior blir borta lixom. However,
ska försöka snacka med någon om det. Förresten så är det svårt att få till ett datum så alla kan vara med.
Och just det, Håkan Hellström kommer till Peace & Love. Hoppas innerligt att jag får jobb där så jag kan gå!
Men om jag inte kan det, så har jag ju alltid en Håkanbiljett till den 2 april! Men oj det är ju snart x)

Aaw, bilden på Linda och Johanna var ju finast på länge! PÖSSPÖSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0