The worst cardrivers!

2011-01-27 @ 20:35:43
Kraschhh. Vi kollar på sveriges värsta bilförare, haha. Inget program för mig direkt :)
Asså, jag vet inte hur det är med era föräldrar, men alltid när jag är i köket och är tyst så
säger alltid mamma: "Suck...jaha, vad vill du ha nu då, vad är det du ska fråga?" Eller när jag
är extra snäll mot min syster så säger hon alltid: "Vad har hänt, har någon dött, varför är du så snäll?"
Det får mig att känna mig som ett monster. Är jag så hemsk :o Nej men haha, bara för att man vill
vara lite extra snäll någon gång så betyder det inte att det är något, eller att man vill ha något speciellt x)
Ser fram emot lördag och söndag iallafall, helg med vänner! På lördag blir det trä-mango, chirre och dirre,
film och annat, och på söndag blir det SPÖKKVÄLL! Scary, right!? Imorgon är det street, och sen blir det
musicalkväll! Nicelinice :D Slutar förresten 13:40 imorgon, YEAH! Heheh, see you tomorrow, i think!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0