Tidnigskändis ;)

2011-01-05 @ 10:50:58
Haha. Jag försöker att vända tillbaka på dygnet nu innan skolan börjar, men det är i stort sätt
omöjligt. Jag ligger vaken tre timmar innan jag somnar, och det går inte att komma upp på
morgonen heller. Meen, jag kom iallafall upp kvart i tio idag ;) Som sagt så är jag och systeryster
hemma själva, och ska ta och pallra iväg till pizzerian när vi känner för det. Vi ska även se klart
filmen som vi började se igårkväll. Det är Albins film som han fick i julklapp. En ny disney som
heter "det regnar köttbullar". Gud så mycket det finns nu för tiden. Hur kommer man på att göra
en sån film :s Men rolig faktiskt! Typiskt Linnrosar att kolla på barnsliga disneyfilmer :) Är faktiskt
väldigt sugen att gå och se den nya "megamind" som går på bio, animerad disney där också ;)
Videon som jag lovade igår kommer snart! P.S, har du läst tidningen idag?
http://www.dt.se/nyheter/gagnef/article851874.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0