Vill ni veta...?

2011-01-03 @ 16:47:04
Jag och min syster har hela huset för oss själva, ändå sitter hon uppe
vid tv:n, och jag sitter nere vid datorn. Vill ni veta vad jag gör när ingen ser...?
Haha, ingen stor hemlighet faktiskt. Jag fuldansar ;) Jag sjunger så huset skakar,
och så dansar jag skitfult! Haha gu va intressant tänker ni va ;) Just nu sitter
jag och övar på låtarna som vi ska ha på musikalskolan :) Koreografierna
behövs också slipas på! Och så måste jag leta låtar som vi kan ha på dansen
till nästa termin. Har ni tips, så kom gärna med dom! Det blir sista terminen
jag dansar i frogz, högstadiegruppen. Sen klättrar jag över till någon
gymnasiegrupp! Ska dock inte söka till toadz (som är den bästa och mest
krävande gruppen med endast fyra eller fem medlemmar). Det skulle ta
för mycket tid, och jag vill ham mycket tid för skolarbeten nu när jag ska
börja gymnasiet. Men jag ska söka till offroad :) Det skulle verkligen passa
bra med en ny header här på bloggen tycker jag. Synd bara att jag inte
har någon erfarenhet av att designa, och hålla på med datorer och sånt x)
Så ni får nöja er med mina nybörjarkunskaper! Fast jag ska nog försöka...
Kul resonering jag har när jag ska ladda upp bilder: "Hmm, ska jag
ladda upp AWKREHEEEEM, eller nej, kanske ahimeè? Nej, det får bli woshyhe!"
Varför ska jag alltid döpa mina filer till masa fula olika namn? (x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0