We gonna make you popular!

2011-01-27 @ 19:48:48
Tjenatjena! Martin bakade världens gooaste kladdkaka med polly på internationnellan. Jag kunde inte
låta bli, fick skippa nyttigheten idag, hehe. Förresten så var den made by the kock! Haha ;) Idag skulle
jag berätta spökhistorier på toaletten för mina kompisar, men det slutade baran med att jag bara skrämde
upp mig själv, haha. Musicalskolan är knas, jag och Linnéa sprang runt och sjöng om att vi skulle göra en
makeover...PÅ EN PRO VIVA BLÅBÄRSDRYCK. Anyway! Mormor är barnvakt här, hon har gjort godaste
thaigrytan, hon är så gullig! Vi har spelat wii fit och mariokart :) Förresten diggar jag sveriges mästerkock,
matprogrammet på tv4. Faktiskt ganska spännande, man kan säga att det är matens svar på idol, som
också går på tv4. Nu ska vi kolla på halv åtta hos mig (som också går på tv4, haha). Det är världens
pensionärsprogram, men det är kul :D Mina vänner har kosntigast humor, men jag älskar det <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0