Back on track!

2011-07-11 @ 13:10:10

Tjeenare tjenare! Trevligt att ses, det var ju så länge sen! Jag har haft mitt största uppehåll någonsin, och jag måste bekänna att det har varit tomt utan bloggen. Jag lever inte för bloggen, den är ju bara en fis i rymden, en i mängden av hundratusentals andra små bloggar. Ni som läser, jag beundrar er. Jag blir glad för varenda liten kommentar jag får. Och har jag inte uppdaterat på en vecka, så fortsätt kika in ändå. Jag sviker er aldrig, glöm inte det! Jag älskar att dokumentera mitt liv. Det spelar ingen roll hur få läsare jag har, jag ska ändå inte sluta blogga. Jag gör det för min egen skull, för att jag tycker det är kul, kom ihåg det!

Eftersom det var ett tag sen jag skrev ner mina bravader sist, så har det ju hänt en del, givetvis. Jag ska inte skriva ner allt, in i minsta detalj, nej det ska jag inte, men jag kan visst lägga ner tid på att slänga ner några ord och bilder. En liten sammanfattning av tiden som gått alltså.

Och så kom ju den där dagen. Första dagen på jobbet, funktionär på peace & love! Jag jobbade med Michaela och Martin, tre pass på åtta timmar. Vi var tältpackare på campingen. Det var ett intressant jobb, för visst stötte jag på några underliga människor! Måste tillägga att jag blev attackerad av en häst också. Toppenväder, jag skojar inte, strålande sol och 30 grader hela veckan! Jomenvisst, och det var egentligen inte speciellt krävande jobb heller, så det var ju värt. Sen gick vi ju på festivalen torsdag, fredag lördag. See you all next year!

Topp 4-lista:
1.
Maskinen.
2. 30 seconds to mars.
3. Veronica Maggio.
4. Håkan Hellström.


Det var historien om peace & love, the end. Nu kommer moppesemestern, siljan runt, och övernattning på sollerön! Jättemysigt, verkligen. Vi sov under bar himmel vid en hamn och badplats. Vi träffade två saft och bull-tanter, varav en hette robinson- Birgitta, och hade kommit tvåa i robinson två gånger. Fräänt! Det var jättefint väder, så tur hade vi. När jag sitter på moppen bakom föraren, så kan jag bara filosofera om hur fint det är här, älskar det! Jag fick mig en god natts sömn den natten. Cirka en timme, sammanlagt. Det var så sjukt fint där vi var också. Ångrar att jag sitter inomhus så mycket. Men det var iallafall ett äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0