Grattis!

2011-07-20 @ 17:14:04
Ja, grattis till vem? Bloggen! För exakt ett år sedan satt jag och skrev på mitt första inlägg. Vissa dagar har jag skrivit mer, och vissa inget alls. Life's like a jumprope. Jag började blogga som en kul grej, för att se hur länge det höll. Troligtvis i två veckor eller så, men det har funkat i 52 veckor. Och mycket har hänt på detta år.

Jag kan säga att mitt liv har förändrats på ett väldigt positivt sätt enligt mig! Jag tycker själv att jag är en mycket bättre person, och jag trivs mer i tillvaron. Jag skäms lite för hur jag var förut, framför allt utséendet! Jag vet inte hur många timmar jag tillbringade framför spegeln! Jag dog om jag gick utanför dörren osminkad och ofixat hår, HAHA. Allt mitt självförtroende fanns i mitt utséende. Jag blev kallad för "trollet", för att mitt hår var så stort och tuperat, HAHA! Stackars mitt hår, seriöst. Jag kör på naturligt hår och använder inte ens smink nu! Jag har insett att skönhet sitter på insidan, och inte på utsidan. Jag har förlorat vänner, fått nya vänner. Jag och mina vänner kommer nu att gå "skilda vägar" när vi börjar gymnasiet, men vi ska fortsätta umgås så mycket som det går. Jag dör om dom lämnar mig! Hur som helst, ni kan räkna med bloggen ett år till!

FRÅN 20/7-2010 TILL 20/7-2011...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0