Jag är ingen lookbook!

2011-07-16 @ 17:15:35
Chacha, Jullanbooi här! Ikväll är jag och syster barnvakt åt lillebror, för mamma och pappa ska åka på diggiloo. Jag är såå avis, för dom får ju se Tomas DiLeva! Fett cool jag säger till dig jao! Så jag laddar ner filmer, och laddar för en myskväll. Vem vill inte sitta med småsyskonen och titta på toy story!?

Jag tittar ner på mina mjukisbyxor och ser att dom är en aning urtvättade. Kanske dags att köpa nya. Det är typ dom enda kläderna jag går runt med hemma. Trashiga skräpkläder som mjukisbyxor och t-shirt. Haha, jag pallar inte vara någon "lookbook.nu" liksom. Speciellt inte hemma, haha! Det är inte min grej med mode och sånt. Visst, jag tycker det är skitkul att handla kläder, och "klä upp mig", men på mitt eget vis. Jag kör på Jullan-style, och inte Elin Kling-style. Förresten så har jag ingen "style". Jag har vad jag känner för, jag gör vad jag vill!
H&M Ring From Dusseldorf, Self Socks, Boots From Ebay, Top From Zouzou Vintage , Shorts From Vintage Kleidermarkt, Black Cardigan From Tk Maxx, Gina Trikot Ring From Cologne, Ring From Aladin Center Hh, Topshop Ring From Warzawa, Belt From Selfmade By MamEvil Twin Tunic From Www.Materialattention.Com, Snakeskin Leggings From Www.Gigivintage.Co.UkTank Top From Ginatricot, Diesel Diy Denim Shorts, P.A.P Laptop Bag, Chunky Bracelet From Http://Www.Jfr.Se/Armband/Stelt Armband Romantik.Html, Leaf Ring From Http://Www.Jfr.Se/Nyheter 1/Ring Gold Inch.Html?Xblg10652=Fb4444646cfba03371df5891c469e9ec, JesOkie Dokie Tee From Www.Okiedokieshop.Com, Bag From Vero Moda, Shoes From 2hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0