Stockholmsnatt.

2011-06-02 @ 17:05:35
Hej på er! Jag leker med surfplattan, som är väldigt bra. Den är som en blandning mellan min mobiltelefon och en laptop. Idag är jag sjuk, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag kan inte sova, men är för trött för att vara vaken. Jag kan alltså varken åka till leksand och ha kul med musicalgänget eller gå på rix fm festival på falukalaset imorgon. Nu är mina planer sabbade, vi som är lediga i fem dagar. Attans!

Gårdagen i stockholm med niorna var jättehärlig! Den började med en film om dinosaurier på cosmonova. Frän film i 3D! Sedan gröna lund hela dagen i nio timmar. Tiden bara sprang förbi! Jag åkte först insane, som man fick värsta adrenalinkicken av, och sen extreme, jetline, flygande mattan, katapulten, blå tåget, lustiga huset, och twister. Twister är en ny bergochdalbana i trä! Insane och katapulten gillar jag mest. Tänkte nästan åka fritt fall tilt men det hann jag inte (förlåt Matilda). Vi åkte buss hem runt klockan elva, och kom hem typ två. I sommar ska jag åka till liseberg, och det blir kul att testa nya karuseller, för jag har varit på gröna lund jättemånga gånger. Man har ju typ åkt alla karuseller så det kan ju bli långtråkigt efter ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0