I hate goodbies!

2011-06-14 @ 12:54:41

Igår hade vi avslutningsmiddag i skolan, och sedan avslutning i kyrkan på kvällen. Efter det hade vi blöt
avslutning med alla nior på aqua nova. Det var verkligen jättekul! Efteråt blev det riktigt jobbigt faktiskt! Man
ska lämna människor som man har varit kompisar med i 11 år! Och jag har lärt känna många nya kompisar
också. Det var jättesvårt att säga hejdå till allihopa. Men livet går vidare, och man träffar nya människor. Jag
kommer se tillbaka på högstadietiden som de bästa åren i mitt liv. Visst, livet är en enda bergochdalbana, men
jag har ändå haft det så bra som det går. Alla människor är underbara, och jag saknar er som tusan! Detta
sommarlov ska jag umgås med många, för det är ju trots allt vårat "sista sommarlov tillsammans". Ett extra
tack till 9c, min klass. En helt underbar klass egentligen! Det har ju gått upp och ner, men vi är som en familj.
Vi nior har ändå haft väldigt kul tillsammans ändå. Vissa människor kommer man träffa mycket, men vissa
kanske man aldrig kommer se igen. Så mycket skratt, men också tårar och andra känslor nu på sista tiden.
Life goes on, ta väl hand om er, och glöm inte att ta vara på tiden, så syns vi någon dag!

Totalt = 225p. Det är 10 poäng mer än förra terminen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0