1.13839286 om dagen.

2011-03-01 @ 13:18:10
Hej igen! Det är jätteskönt ute idag, även fast man knappt kan tror det. Hoppas på att himlen spricker upp
så att det blir lite finare ute :) Jag har precis räknat ut att jag skriver 1.13839286 inlägg om dagen.
Fast vissa dagar skriver jag fem inlägg, och vissa dagar hinner jag inte skriva något alls. Intressant va?
Jag tycker att ni kan skrive upp det i era stora anteckningsblock! Idag ska jag till Gördis och ha kul!
Eller ja, för vissa personer är han mer känd som Martin. www.martinicus.bloggplatsen.se
Tycker att ni borde kolla in hans blogg. Annars...så händer något. Fast han kan aldrig vara tyst.
Skriker hela tiden. Man får ju ont i öronen. MEN TYST DÅ MARTIN. Jag blir galen...MEN TYST!

Kommentarer
Postat av: Martin

taack, jag älskar dig också suris, -.- TYYYYYYST !!!

2011-03-01 @ 14:36:04     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0