Assi sitt!

2011-03-13 @ 20:14:05
ASSI SITT! Assi är Elsas hund vettni. Vi har precis firat mor på sin "födelsedag". Eller, hon fyller år på tisdag
egentligen, men då jobbar stackarn. Vi käkade världens godaste pizza med tomat, skinka, ananas, ost och
BANAN. Det är så himla gott med banan på pizza, jag lovar. Haha det var så kul igår, vi satt och kollade på
melodifestivalen ju, och så var det typ pausunderhållning med Nanne Grönvall, Ola Salo och Crister Björkman.
Martin: "Men åh, inte den där himla Nanne Blåvall." Julia: "HAHAHAHAHA NANNE BLÅ-VAL!" Så kul var det.
Och sen sa Martin tidernas bästa skämt. Ni skulle hört mig, det är sällan jag får såna asgarv...
"När jag öppnat kylskåpet så säger hamburgar-dressingen close the door, I'm dressing!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Martin

HAHAHAAHAHAHAHAAHAHA, Julia vi är så jävla bäst! :D <3

2011-03-13 @ 21:32:52     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0