Crazy-banana-helg!

2011-03-13 @ 12:52:48
HEEEEJ! Jag har haft full rulle sen i torsdags, och därför har de inte blivit något sitta-framför-datorn-sittande.
Imorgon ska vi testa med hår, smink och myggor, eftersom att myggschemat är klart nu. Jag har mygga hela
tiden så då slipper man tänka på byten och sånt, söft. Efter musicalen åkte jag hem till Martin och Linnéa, och
sen kom de andra. Vi kollade på melodifestivalen, och Eric Saade vann. Vad tycker vi om det? Sedan skulle jag,
Jessica och Martin baka, men hä bidde inget, så då kollade vi på "mirrors 2". Jag måste vara den enda som
inte tyckte att den var speciellt läskig faktiskt. Ettan är värre isåfall. Men iallafall, vi hade crazy-banana-kul!
Nu måste jag öva på kemiprovet, och på låten+gitarren som jag ska ha på tisdag. ASSÅ JAG DÖR, lyssna
på skämtet som Martin säger i slutet av videon. Jag dog första gången han sa det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0