Fullt ös medvetslös!

2011-03-11 @ 18:52:41
Ahmentjenare! Underbar dag, 7 timmars byggade, sjungande, dansande, repeterande. Och imorgon blir det
ännu mer! Nu har vi fått ordning i logen också, så vi har egen plats med spegel, smink, kläder och allt man
kan tänka sig. Då blir allt mycket roligare! Imorgon har vi "sovmorgon" ända tills 10.00, men vi kommer få
slita som slavar säger jag, hahaha. OCH DET ÄR BARA EN VECKA KVAR SÅ KÖP BILJETTER!

Dagen bjöd på alla möjliga sorters känslor. Vi var i skolan och åt då vi fick höra att balen är inställd. Då tändes
lågan direkt, och vi blev jättearga. Jag menar, jag känner folk som har betalat 5000 för hår, smink, klänning,
bil, skor och allt. Och om den är inställd, vad gör man då? Det är inte så att man kan lämna tillbaka alla sakerna direkt. Men det var möte i en sal tillsammans med lärare, rektor och 9orna. Efter en lång och eldig diskussion
kom vi fram till en liten fjuttgrej. Att man har bytt ut namnet "bal" mot en "avslutningsfest". Så himla fjantigt.
Okej, irriterad blev man iallafall. Tänker inte skriva ner allt som har sagts, men det finns en viss egoism.

Jag och Amanda är barnvakt för Albin ikväll eftersom mamma och pappa ska äta romantisk middag :)
Så jag ska snart laga mat (okej, värma mat i micron) och sen ska vi titta lite på tv. Ha en kul helg nu!

KOLLA VILKET FINT ARMBAND ALBIN GJORDE ÅT MIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0