Good girl!

2011-03-02 @ 18:29:15
Idag har jag varit så himla duktig. Hade väckarklockan på utan någon anledning alls, så jag gick upp 09:45.
Då dammsugade jag hela huset! Sen gjorde jag tre matteläxor och jobbade mer i boken. Sen har jag varit
ute och lekt med lillebror jättelänge! Det har ju varit så himla fint väder idag, helt otroligt :D Snart ska jag
ner och duscha, men jag antar att varmvattnet är slut, skönt. Sen ska jag väl packa också, har inte gjort
det än, hehe. Yep, jag kommer hem på fredag. Ikväll ska vi se solsidan. Det avsnittet som kommer på
söndag alltså. OCH PÅ LÖRDAG FYLLER JOHÄNNAPÄNNA ÅR, TIHI <3

I miss the girl who I used to be, sometimes, I really miss the time.


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

SVAR: Superkul att du är med och tävlar om tandblekningskitet! Publicerar vinnaren på bloggen 16Mars så håll utkik på bloggen! :)

Läser igenom ALLA motiveringar!



Lycka till! :)

2011-03-03 @ 22:35:16     URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0