Grease lightning!

2011-03-15 @ 17:24:37

HOHO jag var jättekonstig igår. Flummig hela dagen, och kanske lite för flummig på musicalen. Hehe, men så
blir det ibland när man har fått sovit ut på helgerna. Så himla pigg å gla! Tog ut mig totalt igår, hade musical
från 16.00 till 23.00. De e najs. Det var jättekul att sminka, fixa hår och testa med myggorna. Det var väldigt
obekvämt med mygga faktiskt. Man har en stor tegelsten som man måste ha under tröjan. Och så får man
inte andas när man sjunger heller. Och så körde vi igenom det med rätt ljus och sånt också, det kommer bli
riktigt fräsigt! Men idag har jag varit supertrött och så. Inte så konstigt faktiskt. Haha kolla Daniel i slutet av
videon, vackert. Och kolla vad fint väder det är, nu känner man att våren är på G :D


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej! Du var med och tävlade om ett tandblekningskit från Simplesmile i min blogg, remember? :) Har publicerat vinnaren just nu så gå in på min blogg och kolla om du har vunnit!

Länk: http://caydens.blogg.se/2011/march/chokladmjolk.html



Håll tummarna! :) Kram!

2011-03-16 @ 22:30:10     URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0