I dreamed about buzz lightyear!

2011-03-07 @ 19:30:48
Känner mig lite bättre och siktar på skolan imorgon. Pappa frågade Albin nyss vad han hade drömt inatt, och
han svarade att han hade drömt om någon film som fanns vid tv:n. Pappa sa att det fanns "natt på muséet,
toy story 3" och massa andra disneyfilmer vid tv:n. Då säger Albin att han drömde om toy story 3 och om
buzz lightyear. Och det var lite skumt för jag drömde också om just toy story 3 och buzz lightyear?
Anledningen till att jag drömde om just buzz lightyear kan vara för att Martin visade mig en video på youtube
för någon dag sen om en kille som såg ut exakt som en levande buzz lightyear. På länk nummer 1 sjunger
han som en tjej (och ja, det är han som sjunger) och på länk nummer två sjunger han tillsammans med
Sam Tsui. Haha, de ser ut som woody och buzz lightyear tillsammans! Nu ska jag krya på mig, pözzzz.
http://www.youtube.com/watch?v=pB1kXDVRHaY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lQYmSfLAbJ8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0