Man måste även göra tråkiga saker.

2011-03-01 @ 20:59:48
Heey there! Har haft en awesome dag med Martin alltså. Vi är så himla barnsliga hahah, men det är ju kul :)
Nu tänkte jag (för ovanlighetens skull) överraska mig själv och min familj genom att göra något vettigt,
typ dammsuga eller städa. Man måste faktiskt göra tråkiga saker ibland också :) Sen ska jag väl packa
också. Vi ska till stockholm på torsdag och stanna där tills på fredag! Det blir ju roowligt! Haha, imorgon
ska jag nog chilla lite i borlänge med Martin, som även kallas Gördis, Gorbatjov, Yrte-Gull, Görte-Lis, Majsyboy.

Förresten, jag hittade massa gamla bilder på datorn! Eller gamla och gamla, från i somras typ...
Många från teknikåtta. Svårt att tro att vi är sveriges fjärde smartaste åttondeklassare. Lite kul var det :')
Och så hade jag så himla rufsigt, stort och trassligt hår också. Blev kallad för trollet :D
Dom sista bilderna är från en av de första dagarna på sommarlovet. dålig kvalité, för jag tror
de är tagna med typ Jonathans gamla mobilkamera tror jag. Våran lilla båttur på moejsjön...








Hehe, fin sista bild. En gång skrivare, alltid skrivare ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Herregud vad din du är Julia ! <3

2011-03-01 @ 23:43:29     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0