Kameran kan fokusera!

2011-03-29 @ 15:20:34
Sverige är ett av de få länderna som kan ha alla årstiders väder på samma dag. Igår morse var det fint och
soligt. Under dagen var det lite molnigt. Sedan började det regna, och följt av det världens hagel. Påvägen hem
var det sommarväder, och fem minuter efter så var det snöstorm. Hallå, kan vädret inte bestämma sig!? Jag
som trodde att våren var påväg, nu går det åt andra hållet. Då får vi väl hålla ut ytterligare en tid...

OKEJ, NU ÄR DET BEVISAT, MIN KAMERA KAN FAKTISKT FOKUSERA! Även om det tar en halvtimme, så kan
den iallafall ta bra bilder. Jag hittade minsann ett gömt fotoprogram i mobilen som jag lärde mig av.
Dagen började lite småsurt. Vi skulle haft spanska första lektionen, men när vi väl kom till skolan så stod det
att spanskan var inställd. Alltså, inget fel med det, bara att vi kunde ha haft sovmorgon i en och en halv timme
istället för att hänga i skolan. Men vi räddade situationen genom att plugga spanska med Jessica och Daniel
i deras svengelska-sal. Vi har spanskaprov på torsdag, och det känns som att det kommer gå bra!

Imorgon är det en happy day! Vi har näringslivsdag, så vi börjar 09:00 och slutar 13:00, kan det bli bättre!?
Vi fick välja tre ämnen som vi ville rikta in oss på. Jag valde boomtown - ett musikprogram, handel - kläder
eller något sånt tror jag, och mål inför framtiden - en gammal elev som ska snacka. Det blir naajs.
Haha, jag älskar Lindas replik på videon i slutet, "vad hände med den fjärde då?" Lilla gumman...

LINNEAS ÖGA! KOLLA, KOLLA, KOLLA VAD FIN BILD! FOOKUUSEERAA!

Konstnären är ingen mindre än jag, Julia. Det är vi på raden längst bak
i glada mattegruppen. Linnea och Johanna är outsiders för dom går i
en annan mattegrupp. Fast bilden är tagen med Martins iPhone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0