Mina dåliga och bra egenskaper.

2011-03-23 @ 17:13:38


Dåliga egenskaper

  • Jag har lätt att koppla bort människor som är negativa och sprider negativ energi. Eller det kanske
    är en bra egenskap? Man ska ju inte umgås med människor som man blir ledsen av.
  • Jag är väldigt avundsjuk. Det är en av mina absolut sämsta egenskaper.
  • Jag har kort stubin, det vill säga att jag kan bli irriterad lätt. Fast jag försöker att inte visa det så mycket.
  • Jag kan bli smått irriterad och sur för väldigt små saker som inte är värda att vara arg på.
  • Jag är bra på att skjuta fram saker som egentligen ska göras direkt, som att städa eller plugga.

Bra egenskaper

  • Jag har en stor livsglädje, alltså jag älskar livet.
  • Jag är nöjd med mig själv och den jag är. Alltså inte att jag ställer mig i spegeln och säger "Oj vad
    snygg jag är, jag är mycket bättre än alla andra!" Men jag skulle inte vilja vara någon annan om
    man säger så. Alla är skapta och unika på sitt eget sätt. Alla har bra och dåliga sidor.
  • Jag är stark i mig själv. Jag har blivit så mycket starkare på senaste tiden. Psykiskt, alltså att jag inte
    tar åt mig om vissa människor skulle säga elaka saker. Jag är helt enkelt mig själv och litar på den
    jag är. Eller, det är självklart att jag bryr mig om vad mina vänner tycker om mig, men jag tänker inte
    ändra på mig för att andra människor inte tycker om den jag är. Hey, I was born this way!
  • Jag är glad och positiv. För det mesta alltså.
  • Jag har världens bästa humor, enligt mig alltså.
Gör en egen lista med dina dåliga och bra egenskaper. Det är bra att känna till sina brister!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag redan har frågat men ska vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

2011-03-23 @ 18:01:36     URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0