Nu blåser vi sverige!

2011-03-01 @ 11:32:13
Hejhopp! Idag är det ny månad och allt, mars är såå välkommen! Tycker alltså att våren borde komma snart.
Idag är jag hemma själv igen, till klockan fem tror jag. Ska snart gå iväg till ica och köpa lite mat, och få
lite frisk luft! Men jag ska nog hem till Martin idag, hoppas verkligen att det blir så den här gången :)

Kollade på ett askul program igårkväll på 6an. "Nu blåser vi sverige", det var premiär igår och det går
klockan 21:00 på måndagar på 6an. Ska försöka lägga upp avsnittet här, så kolla på det vettja :)

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

2011-03-01 @ 11:54:01     URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0