Semla nomnom!

2011-03-09 @ 17:35:32
Jo män tjena! Äntä du igen? Usch jag hatar detta väder, fy för snö. Det räcker nu, okej? Idag bakade Daniel
semlor som han gav till sina kära vänner. Dom var supergoda. Fast det roliga var att dom hade lagt i curry och
massa andra kryddor i Martins semla, HAHA. Och Linnea tryckte upp sin semla i sin stackars brors ansikte.
Äkta syskonkärlek säger jag bara <3 Denna vecka är chillivippen eftersom jag bara går 3 dagar i skolan.
På fredag ska vi bygga musicalrekvisitan, och fixa med sånt. Sedan är det musicalhelg, wiie! Ska även klämma
in en filmkväll på lördagen, melodifestivalfinal ju! Vi måste ju se när the moniker vinner <3

Linnea den kvinnan ska även kompa mig på gitarr på onsdag. Ska ta Katy Perry - Thinking of you. Om jag inte
hittar en annan det vill säga. Mmm men nu ska jag dammsuga, duktig som jag är, haha. Förresten, kika in
på min spellista GLADMUSIK på spotify. Namnet säger allt, glad musik! Och jag gillar glada människor.


Kommentarer
Postat av: Martin

JAG ÄLSKAR JOHANNAS BLICK PÅ SISTA BILDEN!!! :D <3

2011-03-09 @ 21:12:07     URL: http://martinicus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0