Snygga spetstrosor Johanna!

2011-03-06 @ 16:13:14
Tjenatjena! Nu har jag fått lite ordning på musicalkläderna, det tog ett tag hörni. Jag tror förresten Johanna blev
väldigt glad för Daniels presenter igår alltså. Blåa stora tanttrosor i spets, vita stora sidentrosor med rosett,
och en turkos stor spetsbh. Daniel kan han! Imorgon är det skola, så jag ska njuta av den sista kvällen på
detta lov. Men det ska bli skönt att komma igång igen tycker jag. Jag är ledig från skolan på fredag, för då
ska vi bygga scen och sånt till musicalen, fuskigt va! Hehe ja, det har ju sina fördelar!

Och förresten, jag fick hem ett brev från gymnasiet för någon dag sen. Det står om integningsprovet till estet,
och att man måste börja öva på låten och sånt. Måste börja leta låt. (Lyssna på videon vilket dalmål jag har.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0