Stackars axel!

2011-03-27 @ 21:15:20

@#!&¤?"@! Min axel är så sjukt ojusterbar. Vi pratar inte om en människa, utan om min högra stackars axel.
Jag sov på den från torsdag till fredag, och när jag vaknade så kunde jag inte röra den. Oh, scary movie!
Nej men alltså, det ser ut som om den övre delen av min arm är fastlimmad vid sidan av kroppen. Så fult.
Och det gör så ont. Ojojoj vilka problem jag har hörni. Låt oss ägna oss åt dom stora problemen istället.

Släckte ni alla lampor igårkväll vid earth hour? Det gjorde iallafall vi! Eller, alltså. Vi släckte en liten lampa.
Det var våran stora insats för miljön, oh ja. Och så har vi ställt fram klockorna en timme, och nu går vi mot
ljusare tider! How wonderful!? I borlänge sprang jag runt med högklackat hela dagen, bara för att då märkte
jag konstigt nog inte av mina smärtor i vaderna. Smart drag där, Julia. Jag köpte ett par nya skor, och ny
hårfärg. Ni måste vara nyfikna! Okej, ni kan få se vilken färg det blir imorgon om ni slutar tjata...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0