Sweet dreams, baby!

2011-03-28 @ 20:08:49
Det måste vara något speciellt just nu. Alla drömmer så konstiga drömmar för tillfället, vad beror det på?
Många av oss drömmer samma saker. Men inatt drömde jag en hemsk mardröm. Eller det kanske inte var
så hemsk nu när jag tänker efter. När man väl är i drömmen kan det kännas jätteläskigt, men när man
ska återberätta den för sina vänner så låter man bara patetisk! Jag kommer ihåg några speciella drömmar
från när jag var liten. Men jag kan verkligen inte förklara, det är inte ens någon idé. Vissa av dem kommer
jag nog aldrig att glömma. Jag skulle verkligen vilja veta om drömmar betyder något, och vad de betyder.
Jag har sökt lite på ämnet, och hittade en bra sida med drömtydning i alfabetiskt ordning. Okej, det kanske
inte ens stämmer, men det kan vara kul att kolla lite. http://sjundesinnet.se/dreams.htm

Nu behöver jag ta en dusch, och sedan sova så att jag kan bli lagomt pigg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0