Våffelkalas tonight!

2011-03-25 @ 15:48:59

HEEEEJ. Ikväll blir det våffelkalas hos Udds med Jessica, Sebbe, Johanna, Martin och Linnea. Och Daniel
och Linda såklart! Det blir supertrevligt! Kort dag idag som alltid, fick även städa i korridorerna på den sista
lektionen. Okej, vet inte om det blev så mycket renare. Men det är ju tanken som räknas, eller hur?

Igår bröt jag nacken. Nejdå, hihi så busig jag är. Jag och mamma åkte till borlänge efter skolan. Jag skulle
prova min balklänning igen så att dom kunde sy om den. Vi hade köpt ett par vita balskor via internet förut.
Dom var skitfina, men det var 11 cm klack, och tjejen i balbutiken sa att det var alldeles för högt. Jag och
mamma fick springa in på kupolen och leta efter nya, och direkt så hittade mamma ett par blåa skor. Det
kanske inte låter så himla fint, men det blir bra! Min klänning är ju blå också. Sen köpte jag en svart ring,
en randig tröja och en blommig. Lite söt sådär. Två linnen också. Sprang även in på onoff och införskaffade
mig en sprillans ny plattång för superpriset 199 riksdaler! Det är en remington, så den är ju bra också! Den
förra funkar inte så bra längre, om man säger så. Men snart ska jag på street, och sen våffelkalas, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0