Vi idiotförklarar oss idag!

2011-03-10 @ 19:38:49
Vad fult. Vi såg på en teater i lindberghallen som heter "polkans historia". Lockande, eeh? Förstod mig inte
på den där teatern faktiskt, ganska konstig. Det var typ en halvnaken man, och två andra som "dansade".
Och en som spelade fiol. Dom joggade runt scenen hela tiden, och gjorde massa konstiga "dansrörelser".
Mitt i allt så var det en overhead och en filmduk, så skulle alla turas om att stå där och snacka på lite
halvtaskig svenskengelska om något ofattbart. Detta var sista dagen i skolan den här veckan iallafall, och den
har gått väldigt fort kan jag säga! Ett steg närmare sommarlovet :) Hehe. Jag och Sophia försökte få igång
en dator i kuren. Vi fick igång allt, fast datamusen funkade inte eftersom sladden inte var i. Jag skulle då
försöka stoppa in den någon stans i så kallade "skärmen", men jag blev då kallad "idiot" och gav sladden
till Askis (Sophia). Och det konstiga var, att varje gång hon hade sladden nära mitt hår så började pilen på
skärmen att röra på sig. Det var då vi insåg faktat. MITT HÅR ÄR ELEKTRISKT. Det var awesome, ända tills
Linda skrek "PUCKON" (Ska hon säga förresten, hehe). Då såg vi att Carl stod bakom Sophia och flyttade på datamusen varje gång sladden var i mitt hår. Typiskt. Det skulle vara rätt fränt att ha elektiskt hår, eller hur?
Och på tal om idiotförklaring, matteläraren Sophia sa till oss att hon hade tillbringat de senaste fyra åren i
tyskland. Då kommer Jessica med sin klockrena kommentar "Var du med i kriget!?" HAHAHA sötnos.

Kommentarer
Postat av: Isak

Jag fattade seriöst INGENTING av vad jag såg, fattar fortfarande inte... vad ville dom med det egentligen?

2011-03-10 @ 20:08:31
Postat av: JULLEBULLE

Nej asså eller hur, man förstod ju att det handlade om polkans historia. Men liksom, en man som tar av sig byxorna och säger "how did this happen?" Inget sammanhängande. Visst, teatern går säkert hem hos äldre människor, men inte på högstadiet!

2011-03-11 @ 18:57:10     URL: http://julialinnros.blogg.se/
Postat av: -wisan ida thaweesap♥

JULIA DU ÄR SÅ FIN!!

2011-03-13 @ 11:23:01     URL: http://wwisansaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0