Waka waka eh eh.

2011-03-15 @ 17:00:35

Som sagt så hade jag intagningsprov i leksand idag. Jag hade inte övat så mycket, men jag var inte nervös
på hela dagen tills typ en timme innan provspelningen. Höll på att dö. Först när vi kom dit skulle en lärare
ta kort på oss när vi posade vackert med en mikrofon. Men sen hade vi ensembelprov, jag sjöng. Låten var
"waka waka" med Shakira, så vi fick sjunga massa konstiga ord på afrikanska, haha? Men det gick bra,
sen hade jag tid klockan 4 för inviduellt prov. Och det var läskigt. Jag sjöng och spelade "thinking of you"
med Katy Perry. För det första var jag sjukt väldigt jätte nervös, och sen när jag skulle spela första ackordet
så tappade jag texten och tonen. Jag fick låna en gitarr där och den var inte alls som den jag har övat på
hemma så det gick inte så bra med gitarrspelningen. Men förövrigt gick det ganska bra tror jag. Om man nu
bortser från att jag lät så himla nervös och skakig. Men sånt är livet, och juryn sa att det lät bra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0