Watch me butterfly!

2011-03-26 @ 15:15:53
Hejsvej leverpastej! Usch. Igår skulle vi som sagt göra våfflor. Det började med att våffeljärnet gick
sönder, bra start alltså (y) Men då åkte några hem och hämtade Johannas så det löste sig liksom. Jag
och Jessica ska bli stamkunder hos Udds jordgubbssylt AB för den är nomnomnom! Deeeelicious!
Det är nu officiellt. Jag och Martin Larsson är nu äkta hustru och make. Vigda av prästen Linnea.

Idag har jag varit på konfirmation. Jag tänkte gå på småstjärnorna också, men det blir nog inte så. Men det
är en ung eftermiddag, jag kanske hinner ändra mig! Imorgon ska Albin sjunga i kyrkan, klart man går dit
och kollar liksom. Han ska sjunga en låt på engelska, och han är HUR SÖT SOM HELST. Den går typ
"Watch me, watch me butterfly, flocatenthis, butterfly!" Man hör inte vad han sjunger där i mitten, men
ändå. Han är ju bara fyra år. Sen blir det småkusinkalas för Ester. Förresten, det är Albins och pappas
namnsdag idag. Emanuel, båda heter ju det i mellannamn. Dubbelgrattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0