Agent blekhuvud på uppdrag!

2011-05-01 @ 12:32:05

Tjohej! Jag gissar på att några av er är bakis just nu. Men inte jag! Igårkväll hade vi grillkväll @ my house, med
Johanna, Martin, Linda, Nicklas, Daniel, och Linnea! Och det var verkligen jättekul! Sedan åkte vi till majbrasan
i gagnef, tittade på raketerna och så. Det var ganska kallt (iallafall om man inte stod precis vid elden, för om
man stod där så blev man typ rökt skinka), så vi åkte hem till mig och tittade på film istället :) "Stepfather",
som faktiskt var bra, och inte sådär overklig som alla andra skräckfilmer. Fast jag kan inte direkt säga att
det var en skräckfilm, men den var mest spännande. Iallfall så hade jag en härlig kväll utanför mina
förväntningar, så den fick bra betyg! Jag tog inga bilder, men det gjorde Linda, och paparazzifotografen
"Agent Blekhuvud"! Hoppas bilderna dyker upp någonstans, dom vart nog ganska roliga. HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0