Avsågade ben?

2011-05-02 @ 19:23:32
Goddag! Första dagen efter påsklovet har varit helt okej! Av någon anledning var jag pigg och glad hela dagen,
även fast jag inte sovit så många timmar inatt. Det är inte alls många skoldagar kvar tills skolavslutningen!
Och vi ska göra masa roliga saker innan, som att åka till alborgen, stockholm, paddla, avslutningsfest och
sånt. Och det ska bli så kul att börja gymnasiet! Jag träffade Jessica för första gången på någon vecka,
det kändes som om det var länge sen. Hon hade köpt kompisarmband i turkiet till mig, Daniel, Martin, Johanna
och Linda! Hon är så gullig, dom är jättefina :D På fredag ska vi nog till Martin för att äta pizza, kolla på talang
och några filmer, och umgås. Sedan sover vi där, och åker till rättviks marknad på lördagen, nice!

Jag måste berätte en egentligen helt onödig sak, men jag drömde en hemsk dröm. Jag brukar oftast drömma
om en sak som någon person har sagt under dagen. Jag har under de senaste dagarna hört från folk att jag
har blivit kortare (kan bero på att jag inte använder mina köngor som har lite klack, utan platta tygskor).
Så jag drömde att jag sågade av mina ben, så att fötterna satt under knäna :( Haha, stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0