Dagens ungdom...

2011-05-11 @ 21:18:27
Årets första åska = ingen elektronik. Efter 45 minuter utan tv och dator, började jag kallsvettas och drabbades
av feber och frossa. NOT. Nej men allvarligt, vart är vi påväg? Så fort man är utan elektronik så inser man
plötsligt hur ensamt och tomt det är. Jag går och svansar runt i huset och bara tänker. Kollar lite på vad de
andra gör. Innan jag sätter mig vid datorn igen, det vill säga. Idag tog tillfället i akt, och förslog att vi skulle
spela lite sällskapsspel. Ni skulle se ansiktet på min kära far när han såg att jag och min syster satt vid
köksbordet och spelade kort. Liksom, hur ofta händer det? Sedan tog vi en runda "fia med knuff" också. Man
får ju passa på när man väl är på G. Nu sitter jag och äter färsk ananas, NOMNOM! Det är som att ta en
sista-minuten-resa till bahamas, eller, där ananasen kommer ifrån, if you know what I mean. GODNATTPUSS!

Bilden är så sann. Det är dags att aktivera oss, kom igen nu ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0