Galenskaper i gräv.

2011-05-15 @ 14:44:09
Tyst. Jag har varit lite tyst här på bloggen de senaste dagarna. Fredagen bestod av klädbad och film i gräv
med Linnea, Per, Martin, Jakob och Micke. Och gårdagen bestod utav bad i poolen, och eurovision song contest i gräv med samma människor + Isak. Jakobs favoritland azerbaijan blev vinnaren, så nästa eurovision song
contest kommer att hålla till i en av deras gympasalar. Landet är ju så litet! Synd att inte våran Eric vann, då
kunde vi haft tävlingen i lindberghallen. Jag och Linnea är galna i irlands tvillingpojkar "Jedward - Lipstick".
Världens mest hoppigaste och gladaste pojkar! Dock är de ganska osynkade när de dansar. Men de fick en
plats på topplistan, om jag minns rätt? Nu har jag packat danskläderna, och det enda som saknas är en stor
t-shirt i gul, grön eller röd, och en keps i någon av de färgerna. Hör av er om ni har något! Nu ska jag och
mami åka till borlänge och sola igen. Och nu hoppas jag på ett tydligare resultat denna gång...

Linneas enkla balfrisyr. Du badar i klorvatten, sedan slänger du håret som en
helikopter, så att det landar som ett kråkbo på huvudet. Bra för dig, och din plånbok!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att bada med jeansen på !!!!!!

2011-07-31 @ 07:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0