Grattis till mig!

2011-05-13 @ 16:07:15
GRATTIS TILL MIG! Jag har namnsdag idag. Julia Linnea Linnros. Jag ska se till att inte festa för mycket
liksom. Idag har jag varit barnvakt på halvtid. Jag ska på street idag, vilket jag helt hade glömt bort...
(var ju lediga från skolan idag, så det känns som att det är lördag, hoho) Vi ska ha med oss danskläder också.
Jag kanske borde börja fixa och packa alla danskläder. Jag hade tur denna termin för jag behövde knappt
köpa något till uppvisningarna, bara ett rött linne. Ikväll blir det eventuellt filmkväll hos Linnea i gräv. Vi får
se om jag hinner, för imorgon ska jag gå upp tidigt och åka till alborgen i gävle, med min kära klass 9c. Det
blir säkert trevligt! Nu ska jag meditera, tänka på vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0