It's raining men!

2011-05-12 @ 15:35:18

Det regnar. Jag ville bara konstatera det ifall ni har missat det. Lilla gagnef har förvandlats till en stor regnskog.
Stackars mig som fick hela jackan lerig, och väskan dyngsur när vi åkte moppe hem. Jääärnspikar också!
Som sagt så hade vi nationella prov idag, två stycken faktiskt. Det första matteprovet gick inte vägen, det är
inte min grej om man säger så. Engelskaprovet däremot, gick över förväntan. Det gick jättebra! Vi var nog
lagomt trötta då också. Resten av dagen hade vi eget arbete, man fick alltså jobba med vad man ville. Snart
ska jag på musicalskola, det var evigheter sen sist jag var där. En hel vecka. Och ikväll ska jag chilla med
vänner, kolla på film eller något. Jag tror att vi ska vara här, men det får vi se. Tjingeling falukorvsring!

Jag och Daniel jobbar som tatuerare. Tyvärr fick jag inte bild på alla fina
tatueringar som vi gjorde, men vi är riktigt proffesionella kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0