Jag kommer!

2011-05-05 @ 19:14:38

Tjenare mannen! Sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggio's nya album medan jag filosoferar. Har varit
en sväng på musicalskolan och spånat, alltid lika trevligt. Vi hade nationella matteprov idag, vilket gick sådär,
om jag ska kortfatta det. Del A var ganska lätt, och det var bara lätta utsärkningar och kort svar. Del B
däremot, var en bit svårare. Matematik är inte min grej liksom. Jag blev ganska nöjd med det "nya håret", som
blev mycket mörkare, en ton mot mörkbrun, och kortare. Håller tummarna för att det ska växa snabbt nu!

Innan jag smiter iväg och äter pannkaka, så måste jag berätta om ett av dagens stora asgarv. Martin berättade
en rolig historia, och här kommer den! Tre män tävlade om vems fru som var störst. Den första mannen
sa att hans fru fick beställa specialsydda skor. Den andra mannen sa att hans fru hade storlek XXL på hennes bröllopsklänning. Sen sa den tredje mannen att när hans fru simmar i havet, så kommer
blåvalarna som simmar bredvid henne och sjunger "WE ARE FAMILY!"
Så bäst!

"Ja, jag vet att hon är söt, men håll tillbaka."

Veronica Maggio - Jag kommer.



Mamma beställde hem ett vitt spetslinne till mig, tackar och bockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0