Mot brunare tider!

2011-05-16 @ 19:03:12
Äntligen! Jag har fått mycket färg från solningen igår, så det känns toppen! Nu när jag har lagt en grund, så är
det lättare att bli brunare i sommar. Vi gjorde "churros" på spanskan idag, och det var sjukt gott! Typ friterade
bröd av smör, socker, mjöl och ägg. Man friterar dom i någon olja, och sedan doppar man dom i choklad!
Det var väldigt nyttigt också. Idag körde vi dansen med alla danskläder, och det känns så himla skönt att
jag knappt slipper ändra på något! Jag gillar danskläderna i år ;) Uppvisningarna är 27-28 maj, om två veckor,
så köp biljetter! Ikväll ska vi öva på balfrisyr och smink igen. Övning ger färdighet, som man säger. Jag
börjar inse att det bara är fyra dagar kvar. Hoppas verkligen att det blir bra väder! Uppehåll, då är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0