Peace&love!

2011-05-30 @ 16:45:14
HEJHOPP! Jag är glad. Martins mamma ringde, och jag ska få jobba hos henne med Martin på peace&love!
Jag hade gett upp hoppet, så kommer hon där som solstrålen bland molnen. KAN KNAPPT VÄNTA :D
Iallafall, idag var det stora protesdagen för mig och Linnea, de två protesdockorna. Öronprotes, armprotes,
benprotes, handprotes, ögonprotes, you name it! Säg någonstans vi inte har protes liksom?

Denna vecka kommer bli så bra! En dag kvar i skolan. Tisdagen är ganska lugn. Tobaksfriutlottning, och
så slutar vi två! På onsdag åker alla 9or till stockholm och går på grönan! Super! Tänk inte ens tanken på att
jag ska åka fritt fall, för det ska jag inte. Usch nej, det blir uppskjutet för mig! Sen är vi lediga hela veckan!
På torsdag ska jag till leksand med musicalgänget, för Stina-Kari ska hitta på lite hyss. Så spännande...


Kommentarer
Postat av: andreaaaaaa

snugg outfit schulius !

2011-05-30 @ 17:55:51     URL: http://andreaawelin.blogspot.com
Postat av: Julia

Thank you :D Valde den med omsorg.

2011-05-30 @ 18:21:25     URL: http://julialinnros.blogg.se/
Postat av: Isak

A TO THE WESOME

2011-05-30 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0