Time to move on.

2011-05-30 @ 19:18:39
Snart är det slut, på riktigt. Jag kommer att lämna djuråsskolan med skräckblandad förtjusning. Jag kommer
sakna det, men det är också en början på någonting nytt! Man kan inte fastna någonstans i livet, it's time to
move on vettu. Ny plats, nya vänner, nya lärare, allting nytt. En början på någonting nytt, och förhoppningsvis
någonting roligt! Minnena  finns kvar. Nu ska jag ta vara på de få dagarna jag har kvar här...

Random bild, men jag är random. MILJÖTINGET FOR THE WIN!

Kommentarer
Postat av: Isak

Ska bli tråkigt att splittras från folk man har gått med i 10 år, och dom som man har gått med i 3 år också, men man kan ju inte ha det lika hela livet :)

Ska bli kul ändå! :D

2011-05-30 @ 21:38:00
Postat av: Julia

Ja det är jättetråkit, speciellt dom man har känt länge. Det ska bli spännande!

2011-06-02 @ 17:12:57     URL: http://julialinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0