Mini-summering.

2011-05-29 @ 18:51:33
HERE I AM! Efter en rad av dötrista blogginlägg, så försöker jag få saker och ting att falla på plats. Jag har
haft fullt upp i veckan, men någonstans bland all stress, så gillar jag det! Så jag tänkte göra en liten summering
av veckan som gått. Jag börjar med i tisdags. Då vi hade den allra sista skogsvandingen...

TISDAG
Skogsvandring, fika och filmninspelning med glada gänget i skogen! Värsta utsikten hade vi, det var jättefint.
Och roligt var det såklart. Filmen är nog på redigering på tillfället, innan den hamnar på facebook!



ONSDAG
Jag lyckades dra med Daniel Udd på zumba med mig, Martin och Linnea! Lyddan var minsann också där! Haha,
mina kompisar tror att jag tycker dom är tjocka, eftersom att jag alltid drar med dom på motion av något
slag. Skämt åsido! Träningspasset var fyllt av glada människor, och energi! Efter det drog Martin, Linnea
och Daniel hem till mig för att spela in filmsekvenser. Trodde att det skulle ta fem minuter, dock gick
det inte så fort som vi trodde. Men jag tror minsann att vi fick till det till slut!


TORSDAG
Genrep i lindberghallen i fyra timmar. Gick inte alls bra, usch vilken ångest jag fick efteråt...


FREDAG
The big day! Första föreställningen, och den var klockan 19.00, om jag inte minns helt fel. Mormor, morfar, och
även Linda, Daniel, Johanna och Jessica var där, och jag fick en blomma av dom! Så underbara :D Showen var
bra, tack vare den härliga publiken. Jag lovar er, det är så mycket roligare när man får respons!





LÖRDAG
Wroom, de två sista showerna bara susade förbi. Det var knappt någon publik på första föreställningen, men
andra gången var det mer än fullsatt! Det var lite synd, för under min andra dans på första showen, så sträckte
jag båda vaderna. Kämpade mig ändå igenom showerna, för smärtan får ju inte synas på scenen :) Jag
dansade åtta låtar, eftersom jag är med i två grupper, showdansen och street. Superstressigt när det oftast
bara är en låt mellan varje dans! Haha, jag får alltid sånt temprament när jag är stressad. Helt sjukt arg,
sur och panikslagen. Jag känner lite sympati för folket runtomkring mig. Men men, Nu ska jag nog sluta på
streeten, för det blir ganska jobbigt när jag ska börja gymnasiet i leksand, förmodligen. Det var min allra
sista föreställning med frogz, min dansgrupp. Kommer sakna det eftersom jag har dansat i gruppen i tre
år. Men finns det en början, så finns det ett slut också. Så jag rullar vidare, mot en gymnasiegrupp! Jag
ska göra audition för offroad någon gång i september tror jag. Hoppas på det bästa!


SÖNDAG
Mors dag! Jajamensan, idag hyllar vi alla mammor! Vi har firat våran husmor Madeleine, och mormor i djurås!


Kommentarer
Postat av: martin

Fina Julia :D

2011-05-29 @ 19:56:48     URL: http://marreboy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0