Rättviks marknad.

2011-05-07 @ 16:48:07

HEJ! Vädret har varit underbart idag! Vi åkte buss till rättvik. By the way, läskig tant på bussen liksom. Men det
går vi inte in på nu. Nej, men det var väldigt trevligt, vi sprang runt, åt mat, och chillade på långbryggan. 
Karusellåkning blev det av också, och Jessica kan då skratta! Asså oj, på de senaste två dagarna har jag aldrig 
hört Jessica skratta så mycket! Och jag har ändå känt henne ett tag alltså. Igår var vi hos Martin. Vi pratade
och kollade på film. Seriöst världens roligaste film som heter "white chicks"! Definitivt en rekommendation!
Alltså Jessica, hon skrattade ihäl sig bokstavligt talat. Haha, det var nog årets asgarv!  Allt blir så mycket
roligare med vänner. Ni får mig att må på topp hela tiden. Utan er vet jag inte vad jag skulle göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0