Welcome to moje...

2011-05-04 @ 17:34:47
Goddagens! Gårdagens väder är som bortblåst, det är inte nederbörd, men ändå lite monligt. Bättre än igår, då
det var snö, hagel, regn, blåsigt och kallt. Det gick som i en ond cirkel hela tiden! I slutet av dagen fick vi se
på Toadz och Offroads dansshow "vart är finalen?" Det är såå bra att vi får se musikaler och dansshower med
skolan, jag tycker verkligen att det är bra. MEN det suger verkligen att folk som inte bryr sig om showerna
ska störa för alla andra. De springer ut och in, skriker opassande saker, klappar i otakt, och så vidare...
Och jag vet själv hur det är att stå på scenen och göra sitt allra bästa, och så finns det människor som
förstör. Ni ska veta att det är otroligt jobbigt, värre än vad man tror. Det finns faktiskt människor som tycker
att det är jätteroligt att se på showerna, men de som inte vill se sådant borde inte ens få vara där. Jag får
så mycket ilska inom mig när jag sitter i publiken och ser människor som förstör. Just för att jag vet
precis hur det känns när man står på scenen och inte kan göra något åt publiken, utan bara le och låtsas
som ingenting har hänt. Det är mina åsikter! Människor som är så osäkra på sig själva så att de måste
förstöra för andra. För det är just var de människorna är, osäkra på sig själva.

Jag var nyss hos frissan och fick till en skön klippning. Det är dock kortare (såklart), men det är lent och fint. Ikväll ska jag färga det en aning mörkare, så ni får se resultatet imorgon. Förövrigt sitter jag här och luktar kobajs, det går inte att ta miste på! Jag ska marknadsföre en ny parfym. "Welcome to moje - med en doft av kobajs." Låter bra va? Jag får väl stå ut med dena förgiftande lukt i några dagar till...

Jag vill säga till mina underbara vänner att de är helt fantastiska och unika. Att de lyser upp min
ardag, och gör varje dag de till de bästa dagarna i mitt liv. De gör varje dag till något speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0