ZTE light.

2011-05-31 @ 16:20:46
JAAA! Tobaksfriutlottning idag. Trodde minsann inte att jag skulle vinna något, jag föddes ju med otur.
Meen jag fick iallafall en ZTE light surfplatta! Typ som en iPad antar jag? Otekniska Julle ska väl försöka sig
på den där någon gång. Fast, jag funderar på att kanske sälja den. Jag fick ju nyss en ny mobil. Och
liksom, dator har man ju hemma. Så vi får se om jag behåller den eller ej! Sen fick jag en biobiljett också,
som plåster på såren. För att jag är så oteknisk alltså...

IMORGON SMÄLLER DET! Stockholm och gröna lund med 9orna! Det ska bli jätteroligt, och jag ska åka allt
utom kärlekstunneln hade jag tänkt. Den är för läskig för mig. Hä bli inge fritt fall hälle, där går gränsen!
Men visst finns det andra godsaker där, för jag ska minsann få upp Linda i "lyktan", ett ganska nytt snurrande
fritt fall, fast på typ 10 meter. Läskigt nog för mig alltså. Men, hoppas på att vädret är på min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0