Love to a sister!

2011-11-16 @ 20:38:28
Det går inte att beskriva med ord, för ingen kommer någonsin kunna veta hur mycket du betyder för mig. Du är den bästa vän jag har, och även fast vi har varit bundisar sedan min födsel och att vi träffas varje dag så är ingen dag den andre lik. Du är världens underbaraste människa, och varje dag undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna en sådan vän och kusin som du. Du är min klippa i livet, och det är du som har gjort mig till den person jag är idag. Det kommer alltid att vara du och jag, livet ut. Olivia Högås, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

men åååh jag vet inte vad jag ska säga...

J A G Ä L S K A R D I G M E D! <3

2011-11-16 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0