Går på vilja!

2011-10-07 @ 16:02:01

Shuelele! Måste börja med att säga att jag är sjukt stolt över mig själv. Vi hade konditionstest på idrotten igår, då vi skulle springa 2,4 km på en springbana. Jag kom i mål på 15:10! Kämpade emot astman och bara körde på. Jag kan säga att jag gick på ren vilja, annars hade jag aldrig klarat det! För det första så sprang jag utan att stanna en annan gång (olikt mig), och sen är jag glad över att jag klarade det över huvud taget. Visst, det var många som var snabbare, men jag jämför mig inte med andra såatteeeh!

Sen hade vi musicalskola, så vi körde igenom prologen och hela scen 1! Och det kommer bli så sjukt bra! Jag gjorde Kristoffer sällskap i dansstudion efteråt, och jag pressade honom och en annan stackars kille att köra styrkan. Sedan hade han dans med sin dansgrupp (bestående av 4 personer, fett tuff grupp), så jag körde styrkan med dom också, och så fick jag vara med att dansa! När jag kom hem körde jag ett pass styrka till. Jag har blivit så olik mig själv på sista tiden, jag älskar att köra styrka! Det är känns så himla bra efteråt! Och det förvånade mig att jag vaknade helt utan träningvärk idag, trots all dans och styrka jag körde igårkväll! Och idag körde vi mer streetdance på estetiska kommunikationen! Jag går på vilja, man kan mer än vad man tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0