My super sweet 16!

2011-10-30 @ 13:54:05
Då var det en vecka och fem dagar sedan jag satt vid denna plats förut, och det känns som en evighet. Visserligen saknar jag att blogga, men finner varken tid eller rum. Hej Carl-Jan...

Som sagt, idag är det my super sweet 16! Det är alltså 16 år, 5840 dagar och 140160 timmar sedan jag kom till moder jord och såg dagens ljus för första gången. Jag kände mig  s å h ä r  vuxen när jag vaknade imorse. Eller!? Om det är någon som aldrig kommer bli vuxen så är det väl jag. Så jag ska tillbringa denna speciella kväll med fina vänner och två snubbar från stockholm i en biosalong för att se på "paranormal activity 3"!

Annars då, traktorn går bra eller?
En ny, svart, blank och fin stålsträngad skönhet, även kallad gitarr, står nere på mitt rum. Hallelujah, Jag tackar övre makter! Dock var det inte meningen att jag skulle spela på den idag, för den har lite ont i halsen och måste lämnas in till musikaffären imorgon. Men jag tar det lungt, it was ment to happen. It's a sign! Jag har fått andra fina things också. Men såatteeeeh, nu vankas det tårta! Inte okej att jag åt mig  s å h ä r  mätt på tacopaj nyss. Men that's life...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott du är sötaste ever nästa gång jag träffar dig när det nu tänkas kan bli ska du få något av mig

2011-11-02 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0