I made it!

2012-04-16 @ 19:48:29
Helgen har varit så otroligt intensiv, men så otroligt roligt har jag haft! Auditionen för sång gick bra, därför gick jag vidare till dag två; koreografi. En jätteduktig kille tog tag i lektionen, och vi hade hur kul som helst! Kan också tillägga att det var sjukt krävande på kondition, uthållighet, glädje, koncentration och så. Jag behöver inte träna mer på ett år. Därefter var det gallring igen, jag gick vidare. Då var det improvisation på teater, intervju.

Jag kom hem ganska sent, och däckade i soffan. Precis då ringde telefonen; jag hade blivit ditskickad igen för en callback, tillsammans med två andra vänner. När vi kom dit så sa läraren åt oss att ställa oss i hörnet. Hon ville testa en grej med oss, och det stod mellan oss tre nu. Vi skulle göra jazzwalks in till halva dansstudion, och sedan kräla på golvet som maskar. Konstigt, men vad som helst kunde ju hända så vi gjorde det. Därefter avslöjade de att den sista callbacken hade varit ett skämt, och att vi alla tre kom med i HAIRSPRAY!

Det var nog den sjukaste, cp-lyckligaste dagen i mitt liv. Den 12-13 maj är det kollationsläger, då alla i gänget träffas, läser igenom manuset och fixar rollerna. Kan inte beskriva med ord hur jag känner, det här är min dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0